Standardid e-äris

“Selleks, et e-ärist kasu lõigata, peab olema nõutud teatav äriprotsesside ühtlustamise määr: ettevõtted kasutavad üha suuremal hulgal informatsiooni ja IKT teenuseid, et oma protsesse ühildada. Mitte ainult ettevõtte-siseselt, vaid ka koostöös tarnijate, klientide ja äripartneritega. See tähendab, et need osapooled peavad saama üksteise korrektselt andmeid lugeda ja vastu võtta. Tänapäeval ei võimalda paljud süsteemid seda ilma spetsiaalsete ühilduvate programmideta. Tootlikkuse tõstmiseks on tarvis teha koostööd, mis baseerub arvutisüsteemide jaoks ühilduvatel standarditel. Antud koostöö protsess ei ole lihtsalt operatiivsus, see on lihtsalt kõige olulisem takistus äridele, kes kasutavad tehinguteks interneti vahendeid ja teenuseid.”

CEN/ISSS eBIF

eBUSINESS ROADMAP - addressing key eBusiness standards issues 2006-2008

Käesolev eBCM mudel esitab piltlikult E-äri võtme-elemendid. Iga element esindab spetsiifilist osa teadmusest ja tehnoloogiast, mida on e-äri funktsionaalsuseks tarvis. Standardeid on kasutatud teadmiste ja tehnoloogia dokumenteerimiseks, nagu alloleval joonisel on ära toodud.