Väärtus protsessidele ja süsteemidele
Sünkroniseerimise eesmärk nii süsteemidele kui protsessidele on toetada protsesside parandamist ja täiustamist, nii ettevõtte sees kui ka ettevõtete vahel. Koordineerimine ja sünkroniseerimine võimaldab:
• Parandada ja täiustada tööprotsesse. Võimaldab kogu kaubandusprotsessi juhtida elektrooniliselt ilma käsitsi sekkumiseta.
• Süsteemid ja tooted võib jätta muretult kasutajale, kes saab ladusa ja efektiivse kasutuskogemuse;
• Kõrvaldada üleliigsed äriprotsessid ja andmete koopiad;
• Vältida keerulisi süsteeme ja tarbetuid andmete muutmisi;
• Vältida vigu, mida toob kaasa käsitsi sisestamine;
• Tõsta äriprotsesside tootlikkust;
• Võimaldada ettevõttel juurdepääsu süsteemidele, mida juhitakse keskselt teenusepakkujate poolt;
• Tagada juurdepääs ja analüüsida ettevõtte andmeid nii palju kui perspektiivis tarvis (näiteks sorteerituna vastavalt klientide, toodete või tootegruppide või riikide lõikes);
• Vähendada info hankimisega seotud kogukulusid.
Koordineerimine ja sünkroniseerimine ka:
• Toetab innovatsiooni arengut internetipõhistes äriprotsessides;
• Tugevdab turvalisust, kõrvaldades tühikud erinevates tarkvara süsteemides;
• Parandab privaatsust, andes kasutajaile täieliku kontrolli nende andmete üle;
• Võimaldab reaalajas ettevõttel ennustada tulevikustsenaariumeid.
• Parandada ja täiustada tööprotsesse. Võimaldab kogu kaubandusprotsessi juhtida elektrooniliselt ilma käsitsi sekkumiseta.
• Süsteemid ja tooted võib jätta muretult kasutajale, kes saab ladusa ja efektiivse kasutuskogemuse;
• Kõrvaldada üleliigsed äriprotsessid ja andmete koopiad;
• Vältida keerulisi süsteeme ja tarbetuid andmete muutmisi;
• Vältida vigu, mida toob kaasa käsitsi sisestamine;
• Tõsta äriprotsesside tootlikkust;
• Võimaldada ettevõttel juurdepääsu süsteemidele, mida juhitakse keskselt teenusepakkujate poolt;
• Tagada juurdepääs ja analüüsida ettevõtte andmeid nii palju kui perspektiivis tarvis (näiteks sorteerituna vastavalt klientide, toodete või tootegruppide või riikide lõikes);
• Vähendada info hankimisega seotud kogukulusid.
Koordineerimine ja sünkroniseerimine ka:
• Toetab innovatsiooni arengut internetipõhistes äriprotsessides;
• Tugevdab turvalisust, kõrvaldades tühikud erinevates tarkvara süsteemides;
• Parandab privaatsust, andes kasutajaile täieliku kontrolli nende andmete üle;
• Võimaldab reaalajas ettevõttel ennustada tulevikustsenaariumeid.