Teadmuse juhtimine

Ettevõtte äriprotsesside ja IKT alase teadmuse efektiivseks haldamiseks ja hooldamiseks tuleb ettevõtte töötajaid informeerida superkasutaja olemasolust, tema rollist ja eesmärkidest. Sel viisil oskavad inimesed probleemide korral kergesti abi otsida, selle asemel et oodata lahenduse saabumist või probleeme endale ja kogu ettevõttele juurde tekitada. Inimesi tuleb koolitada ja õpetada IKT süsteeme kasutama, see kaasab ka ettevõtte turvapoliitika, käitumise interneti keskkonnas, e-maili kasutuse, varukoopiate tegemise. Teisalt tuleb inimesi ka julgustada teavet ja teadmisi omavahel jagama, luues selleks spetsiaalsed rakendused ja keskkonnad. Teadmusbaas näiteks on üks selliseid võimalusi. Töötajatel on võimalus jagada seni omandatud teadmisi, oskusteavet, kasulikuks osutunud kogemusi, läbitud koolitusi, probleemilahendusi jne. Teadmusbaasi üheks eeliseks on see, et konkreetse töötaja lahkumisega ei kao ettevõttest oluline osa teavet.