Teadmuse juhtimine
Ettevõtte äriprotsesside ja IKT alase teadmuse efektiivseks haldamiseks ja
hooldamiseks tuleb ettevõtte töötajaid informeerida superkasutaja olemasolust,
tema rollist ja eesmärkidest. Sel viisil oskavad inimesed probleemide korral
kergesti abi otsida, selle asemel et oodata lahenduse saabumist või probleeme
endale ja kogu ettevõttele juurde tekitada. Inimesi tuleb koolitada ja õpetada
IKT süsteeme kasutama, see kaasab ka ettevõtte turvapoliitika, käitumise
interneti keskkonnas, e-maili kasutuse, varukoopiate tegemise. Teisalt tuleb
inimesi ka julgustada teavet ja teadmisi omavahel jagama, luues selleks
spetsiaalsed rakendused ja keskkonnad. Teadmusbaas näiteks on üks selliseid
võimalusi. Töötajatel on võimalus jagada seni omandatud teadmisi, oskusteavet,
kasulikuks osutunud kogemusi, läbitud koolitusi, probleemilahendusi jne.
Teadmusbaasi üheks eeliseks on see, et konkreetse töötaja lahkumisega ei kao
ettevõttest oluline osa teavet.