Lubadused ja lõpp

eBCM mudeli järgi on kolm peamist välist tegurit, mis mõjutavad e-äri arendust ning loovad nii ohte kui võimalusi: tehnoloogia ja äriinnovatsiooni uuenemine, turu ja konkurentsi areng ning muutused poliitikas ja ühiskonnas. Sisemised faktorid peegeldavad peamiselt väliseid, omanikud ja juhtkond reageerivad võimalustele ja ohtudele äriprotsesside ümberkorraldamisega, organisatsioonimuutustega, ettevõtte infrastruktuuri arendamisega ja inimkapitali tugevdamisega. Kaasaegne ettevõte peab pidevalt tugevnevas konkurentsis edu saavutamiseks ressursikasutust optimeerima ning tõhusalt toimima lähtuvalt kliendi huvist toodete ja teenuste vastu. IKT kasutamine võib äri eesmärkide saavutamisel toetada, kuid vale rakendamise korral võib see saada hoopis pudelikaelaks, mis hullemal juhul viib äri hoopis alla.