Lubadused ja lõpp
eBCM mudeli järgi on kolm peamist välist tegurit,
mis mõjutavad e-äri arendust ning loovad nii ohte kui võimalusi: tehnoloogia ja
äriinnovatsiooni uuenemine, turu ja konkurentsi areng ning muutused poliitikas
ja ühiskonnas. Sisemised faktorid peegeldavad peamiselt väliseid, omanikud ja
juhtkond reageerivad võimalustele ja ohtudele äriprotsesside
ümberkorraldamisega, organisatsioonimuutustega, ettevõtte infrastruktuuri
arendamisega ja inimkapitali tugevdamisega. Kaasaegne ettevõte peab pidevalt
tugevnevas konkurentsis edu saavutamiseks ressursikasutust optimeerima ning
tõhusalt toimima lähtuvalt kliendi huvist toodete ja teenuste vastu. IKT
kasutamine võib äri eesmärkide saavutamisel toetada, kuid vale rakendamise
korral võib see saada hoopis pudelikaelaks, mis hullemal juhul viib äri hoopis
alla.