Uued ärimudelid ja suurenenud tulu
Ettevõte võib tekitada lisatulusid. Mõned ettevõtted on
edukad, kuna nad pakuvad informatsiooni, kaupu ja teenuseid, mida kasutajad
soovivad osta elektrooniliste kanalite kaudu. Sellised majandussektorid nagu
reisiteenused, finantsteenused, raamatud, CD-plaadid, meelelahutus ja paljud
teised sarnased teemad on tarbitavad kataloogitellimuste kaudu
(traditsiooniliselt tellimused e-maili teel). Paljude ettevõtete jaoks on see
terviklik uus tuluallikas. E-äri üks suurimaid kasutegureid on see, et ta võib
aidata laiendada ettevõtte kliendibaasi suhteliselt madala hinnaga. Üha rohkem
ja rohkem inimesi omab juurdepääsu Internetile ja julgeb elektroonilisi
ostukanaleid kasutada, seega kliendi-baasi laiendamise potentsiaal kasvab
proportsionaalselt. Asjakohaselt disainitud ja reklaamitud veebileht võib
kaasata uusi kliente ja avada uusi turgusid toodetele ja teenustele, sh tagades
juurdepääsu klientidele üle kogu maailma ja pakkudes juurdepääsu ka puuetega
inimestele.
Mõnede firmade puhul ei too nende
veebileht küll otsest tulu, pigem toetab see teisi tegevusi ja tööprotseduure
ning aitab kaasa äri-eesmärkide ja finantstulemuste saavutamisele. Interneti
vahendeid ja teenuseid võib kasutada abivahendina ettevõttes äriplaani otsingul
ja koostamisel ning eesmärkide elluviimise ja saavutamise vahendina. Veeb tagab
suhteliselt odava keskkonna konkurentide uurimiseks, turu võimaluste
testimiseks, uutele turgudele sisenemiseks ja uute strateegiliste partnerite
otsinguks.