Uued ärimudelid ja suurenenud tulu

Ettevõte võib tekitada lisatulusid. Mõned ettevõtted on edukad, kuna nad pakuvad informatsiooni, kaupu ja teenuseid, mida kasutajad soovivad osta elektrooniliste kanalite kaudu. Sellised majandussektorid nagu reisiteenused, finantsteenused, raamatud, CD-plaadid, meelelahutus ja paljud teised sarnased teemad on tarbitavad kataloogitellimuste kaudu (traditsiooniliselt tellimused e-maili teel). Paljude ettevõtete jaoks on see terviklik uus tuluallikas. E-äri üks suurimaid kasutegureid on see, et ta võib aidata laiendada ettevõtte kliendibaasi suhteliselt madala hinnaga. Üha rohkem ja rohkem inimesi omab juurdepääsu Internetile ja julgeb elektroonilisi ostukanaleid kasutada, seega kliendi-baasi laiendamise potentsiaal kasvab proportsionaalselt. Asjakohaselt disainitud ja reklaamitud veebileht võib kaasata uusi kliente ja avada uusi turgusid toodetele ja teenustele, sh tagades juurdepääsu klientidele üle kogu maailma ja pakkudes juurdepääsu ka puuetega inimestele.

Mõnede firmade puhul ei too nende veebileht küll otsest tulu, pigem toetab see teisi tegevusi ja tööprotseduure ning aitab kaasa äri-eesmärkide ja finantstulemuste saavutamisele. Interneti vahendeid ja teenuseid võib kasutada abivahendina ettevõttes äriplaani otsingul ja koostamisel ning eesmärkide elluviimise ja saavutamise vahendina. Veeb tagab suhteliselt odava keskkonna konkurentide uurimiseks, turu võimaluste testimiseks, uutele turgudele sisenemiseks ja uute strateegiliste partnerite otsinguks.