Paranenud kliendisuhted ja teenused

E-äri hõlbustab ärisuhteid ettevõtete ja inimestega. Veebileht on üks lisavõimalus äri tegemise lihtsustamiseks. See peaks olema kiire ja kergesti navigeeritav, kasutajakeskne, pakkuma rohkesti asjakohast informatsiooni, tagama kahepoolse kommunikatsiooni võimaluse ja sobiva valiku äri tegemise meetodeid. Usaldusväärse ja efektiivse e-äri mitte omamise kulusid saab tegelikkuses mõõta kaotatud võimaluste hulgas tuua ettevõttele rohkem tulu ja hoida kokku kulusid. Kliente võidakse kaotada konkurentidele, kellel on hästi üles ehitatud veebileht ja e-äri kontaktid. Ettevõte, kes ei kasuta e-äri võimalusi, võib ka kaotada oma usaldusväärsuse innovatiivse ja edumeelselt mõtleva organisatsioonina. Mõningate klientide jaoks on esmamulje ettevõtte suurusest tähtis faktor isegi kontakti algatamiseks. Veebilehel võib ka väike-ettevõte näida sama suur kui tema suuremad konkurendid ning samas suur-ettevõtted võivad tunduda väikestena. E-äri võib kasutada efektiivse ja usaldusväärse tarneahela loomiseks. Ettevõte saab kohandada oma teenused vastavalt kliendi soovidele ja selle võrra hoida kokku toote-arendusele kuluvat aega.

E-äri ja selle rakendused moodustavad omaette laia teema-valdkonna. Olles andnud uue tähenduse kommunikatsioonile, soovitab see praeguseks kõigile ettevõtetele arendada oma turunduskanaleid ja püüda seeläbi uusi kliente ja partnereid. Sellega saab ettevõte üles ehitada kestvad suhete võrgustikud, tõsta tulusid ja kindlustada oma konkurentsivõime ka tulevikus. E-äri on üha enam ja enam võimalus, mida ettevõte ei saa kasutamata jätta.