Etteandmisaparaatide juhtimine ja teenindus

Paberivirn paigutatakse staapellaua keskele esiservaga tasa. Pärast virna ülestõstmist asetatakse nii külgedel kui ka tagaservas asetsevad virnapiirajad l mm kaugusele virnast (kui paber on lõigatud ebaühtlaselt, võib see vahe olla ka suurem, vältimaks virna kinnikiilumist).
Tagaimurid asetatakse 8. . .10 mm kaugusele paberivirna tagaservast, kusjuures poogna kesktelg peab asuma kähe keskmise imuri vahekohas.
Poognaeraldamisharjad peavad asuma 6. . .8 mm kaugusel paberivirna kohal ning 2. . .6 mm paberi tagaservast eespool (olenevalt paberi tugevusest). Vajaduse korral võib harju asendada terasplekkidega või paigaldada mõlemad, seejuures plekk tuleb asetada väikese survega paberivirna peale 1. . .3 mm virna äärest sissepoole.
Tagaservapuhurid peavad asuma imuritega kohakuti ja puhurite kesktelg peab olema tasa paberivirna tagaservaga. Puhurite tööpind peab olema seatud rööpseks paberivirnaga.
Liikuv puhur (käpp) peab olema oma kõige alumises asendis täpselt paberivirna peal ilma vaheta. Käpa asend märgitakse tavaliselt pealepanemisaparaadi võllile kriipsuga justeerimise ajal kohe pärast masina ülesmonteerimist.
Külgpuhurid peavad lahti puhuma 10 ülemist poognat. Eesimurid asetatakse 1/4 poognapikkuse kaugusele poogna servast ja keeratakse kinni stoppkruvidega.
Alumises asendis peavad imurid asuma 2 - 3 mm kõrgemal paberivirna pinnast ning 10 - 12 mm kõrgemal tagaserva imuritest.
Poognaväljumisrattad peavad asuma ühel joonel esiserva imuritega, st. 1/4 poogna¬pikkuse kaugusel poogna külgservast. Reguleerimiskruvide abil valitakse mõlema ratta jaoks ühesugune liikumine ja surveaste vastavalt paberi paksusele.
Elektriline kombits reguleeritakse trükkimisel oleva paberi kahekordse paksuse järgi. Kui peaks korraga läbi minema 2 või rohkem poognat, siis lülitab kombits pressi automaatselt välja.
Suunamisrullid pealepanemislaual peavad asuma paelte keskel ning esimesed rullid peavad asuma 2 - 3 mm kaugusel poogna tagaservast, kui poogen on esiservaga vastu tõkiseid. Poogna tagasipõrkamise ärahoidmiseks asetatakse transportööri äärmistele paeltele rattakujulised harjad või metallkuulid 10 - 15 cm kaugusele esimestest rullidest allapoole eesotsa tõkiste suunas. Harjad või kuulid ei tohi takistada poogna liikumist ettepoole ja nad peavad asuma paelte peal.