Kattetelade asetuse reguleerimine
Värvisüsteemi reguleerimist alustatakse katteteladest. Surve lülitatakse välja ja telad lastakse seisva masina puhul trükivormi peale(1). Lehtkaliibritega 0,1 ja 0,2 reguleeritakse kattetelad (2)vormi suhtes mõlemast otsast ja keskelt. Kõigis kolmes punktis peab 0,1 mm kaliibrileht vabalt mahtuma trükivormi ja tela vahele, kuid 0,2 mm kaliibrileht ei tohi läbi pääseda. Seejärel reguleeritakse analoogiliselt kattetelad hõõrdetelade suhtes.
Kui hõõrdetela suhtes on reguleerimine lõpetatud tuleb uuesti kontrollida kattetelade ja trükivormi vahelist survet. Reguleerimist tuleb korrata seni kuni kattevaltsid on ühtlaselt reguleeritud nii kattetelade, kui ka hõõrdetelade suhtes
Peale kattetelade reguleerimise lõpetamist tuleb kontrollida telade kattevõimet. Selleks tuleb värv panna värvikasti, käivitada masin ja lasta töötada seni, kuni kõik kattetelad antud masinas on kaetud ühtlaselt värviga.
Selle järgi tuleb masin panna seisma ja kattevaltsid uuesti lasta alla kuivale trükivormile ning sisse lülitada surve 3-5 sekundiks.
Peale pressi väljalülitamist tuleb silindrit edasi liigutada, et oleks võimalik vaadata kattetelade jäljendit vormil. Kõik kattetelade jäljendid vormil peavad olema ühe laiusega 4..5 mm. Lai jäljend näitab, et tela on reguleeritud liiga tugevasti ja see põhjustab trükivormi kiiret kulumist
Kitsas triip näitab, et tela reguleeritud trükivormi suhtes nõrgalt. Selle tõttu kattetela hakkab libisema põhjustades laigulist ebateravat trükki, trükivormi toonimist ja samuti kiiret kulumist.
Kontrollimise käigus võib peale selle veel avastada vigaseid laagreid ja laagripesasid. Kõverad ning vigased telad võib välja selgitada samuti selliste katsetuste käigus.