Sobiva infrastruktuuri kasutegurid

E-äri kohandamise protsess on sageli vaevaline, aeganõudev ja esineb takistusi nagu alati, kui tegeletakse mingi uue kontseptsiooniga. Infrastruktuurilt oodatakse, et see tagab stabiilsuse ja kergendab uute lahenduste kasutusele võtmist. E-äri infrastruktuuriga seotud tegevusi tuleb käsitleda ettevõtte tasandil. Paljudel juhtudel on võimalik otsustada ja rakendada neid lahendusi võrgustiku piires.

Sobiv infrastruktuur peaks võimaldama:

  • Vähendada ettevõtte kogukulusid
  • Vähendada arendusele kuluvat aega ja mõningatel juhtudel ka arenduskulusid
  • Tõsta töö kvaliteeti ja turvalisust
  • Vähendada turu riske
  • Tõsta efektiivsust
  • Vähendada vigade hulka e-äri süsteemides
  • Tõsta kontrollitavust
  • Eemaldada takistused riiklike ja rahvusvaheliste algatuste vahel
  • Panna informatsioon liikuma ja kindlustada julgeolek.

Mõningatel juhtudel on infrastruktuur kogu e-äri alustala ja vältimatult vajalik. Hea näide on avatud kommunikatsioon, kus iga osapool peab olema võimeline kontakteeruma teiste osapooltega konkreetseks otstarbeks. Kui infrastruktuuri poolt ei ole tagatud juurdepääs kõigile kommunikatsiooni osapooltele, siis avatud kommunikatsioon ei ole võimalik.