Otsepostitus

Otseturunduse tehnika, mis hõlmab reklaammaterjalide, kataloogide, kirjade vms otse kliendile saatmist.

Otseturundus on reklaaminduse alamvaldkond, mis läheneb klientidele otse ilma tavapäraseid reklaamikanaleid kasutamata (TV, ajalehed, raadio). Otseturunduse osakaal reklaamivaldkonnas kasvab ning seetõttu suureneb vajadus ka personaliseeritud toodete postituse järele.


Postitatakse erinevaid tooteid:
  •     ajakirju
  •     helikandjaid
  •     pudeleid
  •     sokke
  •     kreeme
  •     mänguasju
  •     enamasti reklaam- ning infomaterjale

Otsepostituse tellimiseks on vaja järgmisi andmeid:
  •     adressaatide andmebaasi (nimi, aadress)
  •     reklaammaterjale, teateid vms, mida soovitakse postitada
  •     andmefaili trükkimisele minevast infost
  •     ümbriku ja ümbrikustamise viisi valikut
  •     võimalikult täpset informatsiooni tellitavate tööde kohta
  •     eelistatud kojukandefirma nime

On olemas 3 peamist otsepostitusmaterjali saatmiseks sobivat lahendust:
  •     trükkida aadressid ja nimed etikettidele ja kleepida etiketid ümbrikele
  •     trükkida nimed ja aadressid otse reklaammaterjalile ja sisestada materjal aknaga ümbrikusse
  •     trükkida nimed ja aadressid otse reklaammaterjalile ja moodustada reklaammaterjalist ümbrik ehk saata materjal ilma ümbrikuta

Licensed under the Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License